Podmínky užívání systému revize24 od 1.1.2024

Před vytvořením uživatelského účtu si prosím pečlivě přečtěte Podmínky použití aplikace revize24 (dále jen Podmínky).



I.

Úvodní ustanovení

1.1 Obchodní firma: UNIREVIZE s.r.o.

Sídlo: Budějovická 647, 373 11 Ledenice

IČ: 19341725

DIČ: CZ19341725

Zapsána v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, sp. zn. C 33211

webové stránky: https://www.unirevize.cz/ 
e-mail: info@unirevize.cz

dále jen „dodavatel

1.2 Tyto podmínky užívání (dále jen „podmínky“) upravují vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s užíváním systému dodavatele Revize24, přičemž přístup do tohoto systému vzniká v souvislosti s uzavřením smlouvy o poskytování služeb mezi dodavatelem a jinou fyzickou osobou nebo právnickou osobou (dále jen „zákazník“).

1.3 Pakliže je zákazník právnickou osobou nebo podnikající fyzickou osobou, nepoužijí se ustanovení obchodních podmínek, která se podle své povahy týkají právních vztahů mezi dodavatelem a zákazníkem, který je fyzickou osobou - spotřebitelem.

1.4 Ustanovení těchto podmínek jsou nedílnou součástí příslušné uzavřené smlouvy o užívání systému Revize 24, popřípadě jsou tyto podmínky nedílnou součástí příslušné uzavřené smlouvy o poskytování digitálního obsahu dle § 2389a zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „OZ“). Smlouva o poskytování digitálního obsahu je uzavřena, pakliže není systém Revize24 zákazníkovi zpřístupněn zdarma v souvislosti s uzavřenou smlouvou o poskytování služeb.

II.

Definice pojmů

2.1 Revize24:

Jedná se o software - počítačový program vyvinutý dodavatelem a určený pro správu revizí el. spotřebičů, kontrol, školení a jiných Hlídaných dokumentů (například vyhrazená technická zařízení podléhající pravidelným revizím, jiná zařízení, u kterých je zajišťována pravidelná kontrola a pravidelná školení zaměstnanců či jiných pracovníků), který je webovou aplikací zprostředkovanou internetovým prohlížečem. Revize24 je rozdělená na administrátorskou a zákaznickou část. Provozovatelem a držitelem autorských práv k tomuto softwaru je dodavatel. Zákazník má přístup do zákaznické části Revize24, která je mu dostupná na webové adrese www.revize24.cz nebo případně na jiné adrese stanovené dodavatelem.

(dále v těchto podmínkách označováno také jako „digitální obsah“)

2.2 Software třetích stran:

Jedná se o jakýkoli počítačový program či aplikaci, který není součástí Revize24. Jedná se zejména o operační systémy, internetové prohlížeče a další programové prostředky.

2.3 Kompatibilita:

Jedná se o schopnost dvou nebo více informačně technologických zařízení, především počítačů a různých software, bez chyb spolupracovat a být ve shodě.

2.4 Zákaznický účet:

Pro využívání Revize24 bude dodavatelem zřízen zákaznický účet pro zákazníka. Zákaznický účet je nezbytnou podmínkou pro přístup do Revize24 a jeho užívání.

2.5 Webové stránky dodavatele:

Jedná se o webové stránky umístěné na doméně unirevize.cz a dostupné na adrese www.unirevize.cz.

2.6 Hlídaný dokument:

Dokument dodaný zákazníkem nebo dodavatelem a zaevidovaný do systému Revize24 za účelem hlídání jeho platnosti stanovené příslušným zákonem či podzákonným právním předpisem, normou nebo jiným právním předpisem na určité časové období. Jedná se zejména o revizní zprávy, protokoly o kontrolách technických zařízení nebo dokumenty prokazující proškolení osob atp.

2.7 Ceník:

Jedná se o platný ceník služeb dodavatele uveřejněný na webových stránkách dodavatele.

2.8 Předplatné:

Jedná se o úhradu za službu na určité stanovené období před tímto obdobím nebo jeho uplynutím.

2.9 Smlouva o poskytování služeb:

Jedná se o službu poskytovanou dodavatelem na základě smlouvy uzavřené se zákazníkem, specifikovanou ve smlouvě. Zejména, nikoliv však výhradně se může jednat o:

  • zajištění revizí vyhrazených technických zařízení,

  • zajištění kontrol technických zařízení,

  • zajištění školení osob,

  • zajištění opravy zjištěných závad,

  • pronájem Revize24,

  • uložení Hlídaných dokumentů zákazníka v Revize24,

  • administrativní činnost,

  • technická podpora a školení k Revize24,

  • implementace požadavků zákazníka a individuální úpravy Revize24.

III.

Užívání Revize24 a licence při zřízení přístupu do Revize24 v souvislosti se smlouvou o poskytování služeb

3.1 Zákazník může mít v rámci uzavřené smlouvy o poskytování služeb s dodavatelem umožněn přístup a užívání do Revize24. Za tím účelem je mu poskytnuta licence k užívání Revize24 za následujících podmínek:

  • licence je poskytována po dobu trvání smluvního vztahu mezi dodavatelem a zákazníkem,

  • licence je zákazníkovi poskytována vždy jako licence nevýhradní,

  • licence je omezena na území České republiky,

  • licence je zákazníkovi poskytnuta jako bezúplatná,

  • zákazník nemá právo licenci postoupit ani udělit podlicenci ve smyslu ustanovení § 2363 OZ, 

  • zákazník nemá právo licenci poskytovat jakýmkoliv způsobem dalším právnickým nebo fyzickým osobám.

3.2 Předmětem poskytnuté licence zákazníkovi není oprávnění užívat grafické a jiné prvky Revize24, rozšiřovat je, upravovat, měnit nebo poskytovat veřejnosti.

3.3 Dodavatel, pakliže je zákazníkovi v rámci uzavřené smlouvy o poskytování služeb umožněno užívání Revize24, vytvoří zákazníkovi zákaznický účet, a to na základě již poskytnutých osobních údajů zákazníka, které zákazník poskytl dodavateli na základě uzavřené smlouvy o poskytování služeb a za účelem splnění závazku plynoucího dodavateli z této smlouvy.

3.4 Úprava zákaznického účtu a přístupu osob je administrativní činností dodavatele a může být zpoplatněn dle aktuální ceníku dodavatele. 

3.5 Zákazník užívá Revizi24 bezplatně a dodavatelem je užívání Revize24 zpřístupněno zdarma, pakliže byl přístup zákazníkovi udělen v souvislosti s uzavřenou smlouvou o poskytování služeb a zákazník si zřízení zákaznického účtu a přístupu do Revize24 u dodavatele objednal. Pakliže zákazníkovi nebyl udělen přístup v souvislosti s uzavřenou smlouvou o poskytování služeb, užívá zákazník Revizi24 za poplatek.

3.6 Pro zadávání požadavků využije zákazník jako první způsob zaslání žádosti pomocí kontaktního formuláře vyvolaného tlačítkem „Poslat dotaz“ v zákaznické části Revize24.

3.7 V případě nedostupnosti nebo nemožnosti zadání žádosti způsobem uvedeným v odst. 3.6 může zákazník využít kontaktní údaje dodavatele uvedené v záhlaví těchto podmínek. 

3.8 Požadavek zákazníka může být zpoplatněn dle ceníku dodavatele, pakliže se požadavek týká služby sjednané mezi dodavatelem a zákazníkem na základě smlouvy o poskytování služeb.  

IV.

Smlouva o poskytování digitálního obsahu a její uzavření

4.1 Zákazník může užívat Revizi24 i za úplatu bez uzavření smlouvy o poskytování služeb. V takovém případě je mezi dodavatelem a zákazníkem uzavřena smlouva o poskytování digitálního obsahu na základě ustanovení § 2389a OZ. Vyžaduje-li užívání digitálního obsahu oprávnění k výkonu práva duševního vlastnictví, použijí se v souladu s ustanovením § 2389a odst. 2 OZ také příslušná ustanovení § 2358 a násl. OZ o licenci. 

4.2 Za účelem zahájení kontraktačního procesu zákazník kontaktuje dodavatele, a učiní poptávku:

  • telefonicky, když příslušné telefonní číslo je uvedeno na webových stránkách dodavatele,

  • vyplněním kontaktního formuláře na webových stránkách dodavatele,

  • využitím elektronické komunikace – zasláním e-mailu na adresu uvedenou na webových stránkách dodavatele.

4.3 Po obdržení poptávky od zákazníka učiní dodavatel zákazníkovi nabídku, k níž připojí tyto podmínky a dále v případě zákazníka spotřebitele vyplněné vzorové poučení o možnosti odstoupení od smlouvy, a tyto další informace:

  • o Revizi24,

  • o celkové ceně užívání systému Revize24 včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, a pokud povaha Revize24 v konkrétním individuálním případu zákazníka neumožňuje tuto cenu rozumně určit předem, způsob jejího výpočtu,

  • platbě, způsobu a času zpřístupnění nebo plnění a případně pravidla vyřizování stížností,

  • nákladech na zpřístupnění Revize24, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány,

  • v případě smlouvy uzavírané na dobu neurčitou nebo smlouvy, jejímž předmětem je opakované plnění, údaj o celkové ceně a nákladech na dodání včetně všech daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění, a pokud povaha Revize24 neumožňuje tuto cenu rozumně určit předem, způsob jejího výpočtu a údaj o nákladech na dodání Revize24, a pokud tyto náklady nelze stanovit předem, údaj, že mohou být dodatečně účtovány,

  • povinnosti zaplatit zálohu nebo obdobnou platbu, je-li vyžadována a o jejích podmínkách.

4.4 Nabídka bude zaslána zákazníkovi na jeho e-mailovou adresu, kterou dodavateli sdělil. Platnost nabídky je 30 dnů od jejího doručení zákazníkovi.

4.5 Pokud se zákazník rozhodne nabídku přijmout, učiní tak v době platnosti nabídky, a to písemným projevem vůle doručeným na e-mailovou adresu uvedenou v čl. I. odst. 1.1 těchto podmínek, v němž potvrdí nabídku dodavatele a uvede:

4.5.1 své osobní údaje (jméno, příjmení, e-mail a telefonní číslo);

4.5.2 údaje o zvoleném způsobu zpřístupnění Revize24.

4.6 Smlouva je uzavřena, pakliže zákazník potvrdí ve lhůtě platnosti nabídky tuto nabídku dodavateli na e-mailovou adresu uvedenou v čl. I. odst. 1.1 těchto podmínek, a to okamžikem, kdy toto potvrzení nabídky dojde dodavateli. Projev vůle zákazníka, který obsahuje dodatky, výhrady, omezení nebo jiné změny dodavatelem zaslané nabídky, než jsou údaje výslovně uvedené v odst. 4.5. výše, není potvrzením nabídky a smlouva o poskytování digitálního obsahu v tomto případě uzavřena není. Zákazník s potvrzením nabídky odsouhlasí tyto podmínky a potvrdí, že vzal na vědomí pravidla pro správu a zpracování osobních údajů. Pakliže zákazník neodsouhlasí obchodní podmínky a nevezme na vědomí pravidla pro správu a zpracování osobních údajů, smlouva není uzavřena. Vzhledem k tomu, že Revize24 je digitálním obsahem, který není dodán na hmotném nosiči, obsahuje potvrzení také údaj, že zákazník výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a že bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy podle § 1837 písm. l) OZ.

4.7 Údaje, které zákazník do objednávky vložil, jsou dodavatelem považovány za správné. Dodavatel je povinen po obdržení potvrzení nabídky zaslat na e-mailovou adresu uvedenou zákazníkem v objednávce potvrzující e-mail o uzavření smlouvy. 

4.8 Zákazník souhlasí s tím, aby při uzavírání příslušné smlouvy bylo využíváno komunikačních prostředků na dálku. Náklady, které vzniknou zákazníkovi využíváním komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením příslušné smlouvy, nese zákazník sám.

4.9 Systém Revize24 bude zákazníkovi zpřístupněn ve smyslu ustanovení § 2389b OZ bez zbytečného odkladu po uzavření smlouvy o poskytování digitálního obsahu. Revize24 není dodán na hmotném nosiči. Povinnost zpřístupnění dodavatel splní tak, že zašle zákazníkovi přihlašovací údaje k zákaznickému účtu Revize24 na e-mailovou adresu, kterou zákazník uvedl v objednávce. V souladu s § 1820 odst. 1 písm. r) ve spojení s § 1811 odst. 2 písm. h) a i) OZ jsou údaje o funkčnosti, kompatibilitě a interoperabilitě digitálního obsahu uvedeny na webových stránkách dodavatele.

4.10 Pro užívání Revize24 zákazníkem, který užívá Revizi24 za úplatu na základě uzavřené smlouvy o poskytování digitálního obsahu, platí analogicky ustanovení o užívání, licenci a zřízení zákaznického účtu dodavatelem uvedená v čl. III. těchto podmínek.

4.11 Dodavatel v případě poskytnutí digitálního obsahu zákazníkovi poskytuje nezbytné aktualizace digitálního obsahu. V případě poskytování digitálního obsahu po určitou dobu jsou nezbytné aktualizace poskytovány po dobu plnění. V případě jednorázového poskytnutí digitálního obsahu se aktualizace poskytují po dobu, po kterou to lze rozumně očekávat. 

4.12 Dodavatel může digitální obsah měnit, pakliže má být digitální obsah poskytován po určitou dobu a přitom se nejedná o změnu nezbytnou pro zachování digitálního obsahu bez vad. Zákazníkovi nesmí vzniknout v důsledku změny dodatečné náklady a dodavatel je povinen změnu zákazníkovi oznámit 30 dnů před tím, než změnu digitálního obsahu provede. Dodavatel má právo změnit digitální obsah v případě, že:

  • má v úmyslu přidat či odstranit některé funkce Revize24

  • provádí úpravu požadovanou zákazníkem

přičemž dodavatel je povinen takovou chystanou změnu odůvodnit. Pakliže bude změna Revize24 negativní, bude zákazník informován na e-mailovou adresu. 

4.13 Zákazník, který je v postavení spotřebitele, může závazek ze smlouvy o poskytování digitálního obsahu vypovědět, zhoršuje-li změna jeho přístup k digitálnímu obsahu nebo jeho užívání nikoli jen nevýznamně, a to do třiceti dnů od okamžiku, kdy byl digitální obsah změněn, podle toho, co nastane později. 

4.14 Zákazník nemůže vypovědět závazek ze smlouvy o poskytování digitálního obsahu, pakliže dodavatel umožnil zákazníkovi odmítnout změnu a ponechat si digitální obsah bez dodatečných nákladů v původní podobě, aniž by to bylo na úkor jeho poskytování bez vad. 

V.

     Cena a platební podmínky

5.1 Cenu za poskytnutí digitálního obsahu v podobě Revize24 a další náklady spojené s jeho zpřístupněním dle příslušné smlouvy může zákazník uhradit dodavateli takto:

5.1.1 bezhotovostně prostřednictvím bankovního převodu na bankovní účet dodavatele, který je uveden na daňovém dokladu – faktuře,

5.1.2 bezhotovostně prostřednictvím platební karty na bankovní účet dodavatele, který je uveden na daňovém dokladu – faktuře,

5.1.3 v hotovosti v sídle dodavatele,

přičemž analogickým způsobem uhradí zákazník i některé administrativní úkony dle ceníku dodavatele, které dodavatel na jeho žádost provede.

5.2 Pakliže je digitální obsahu poskytován opakovaně a závazek je automaticky prodlužován, zákazník hradí dodavateli poskytování digitálního obsahu takto:

5.2.1 v opakovaných platbách splatných vždy k datu uvedeném na příslušné vystavené faktuře.

5.3 Závazek zákazníka uhradit cenu za zpřístupnění Revize24 je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet dodavatele. Zákazník se zavazuje uhradit cenu zpřístupnění Revize24 nejpozději v den splatnosti, který je uveden na vydaném daňovém dokladu – faktuře.

5.4 Není-li v uzavřené smlouvě o poskytování digitálního obsahu dohodnuto jinak, dodavatel nepožaduje od zákazníka zálohu či jinou obdobnou platbu. V případě, že je zálohová platba požadována, bude zákazník před uzavřením smlouvy informován o jejích podmínkách, a to ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1 písm. q) OZ.

5.5 Dodavatel vystaví ohledně plateb prováděných na základě příslušné smlouvy zákazníkovi daňový doklad – fakturu. Dodavatel je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví dodavatel zákazníkovi po uhrazení ceny za zpřístupnění Revize24 a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu zákazníka, kterou zákazník uvedl v objednávce.

VI.

     Odstoupení od smlouvy 

6.1 Zákazník, který je spotřebitelem (dále je v tomto článku označován zákazník i jako „spotřebitel“, pakliže je v postavení spotřebitele), bere na vědomí, že mimo jiné dle ustanovení § 1837 OZ nelze odstoupit od smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, poté, co bylo započato s plněním.

6.2 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy, pokud je dodavatel v prodlení se zpřístupněním digitálního obsahu a dodavatel nesplní svou povinnost bez zbytečného odkladu poté, co jej spotřebitel vyzval k plnění nebo v dodatečné lhůtě, na níž se strany výslovně dohodly. 

6.3 Pakliže podle smlouvy o dodání digitálního obsahu, který není dodán na hmotném nosiči, byl digitální obsah poskytnut za úplatu a spotřebitel výslovně souhlasil se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, započetím plnění zaniká právo spotřebitele odstoupit od smlouvy. Spotřebiteli bude na základě § 1824a odst. 2 a § 1828 odst. 4 OZ poskytnuto vyhotovení potvrzení o uzavřené smlouvě na listině. Na listině bude uvedeno, že spotřebitel výslovně souhlasí se započetím plnění před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a bere na vědomí, že udělením souhlasu zaniká jeho právo odstoupit od smlouvy dle § 1837 písm. l) OZ.  

6.4 V případě odstoupení od smlouvy vrátí dodavatel peněžní prostředky přijaté od spotřebitele do 14 dnů od odstoupení od smlouvy spotřebitelem, a to stejným způsobem, jakým je dodavatel od spotřebitele přijal. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy o poskytování digitálního obsahu, dodavatel může kupujícímu zabránit v dalším užívání digitálního obsahu, a to zejména tím, že mu digitální obsah nebo uživatelský účet znepřístupní.

VII.

Práva z vadného plnění

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy. Zejména se práva a povinnosti dodavatele a zákazníka řídí také dle § 2389i až § 2389p OZ. 

7.2 Pro smluvní vztah se zákazníky, kteří jsou spotřebiteli, se dále ve vztahu k právům z vadného plnění použijí také příslušná ustanovení zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“). Dále je v tomto článku označován zákazník i jako „spotřebitel“, pakliže je v postavení spotřebitele.

7.3 Dodavatel odpovídá spotřebiteli, že digitální obsah Revize24:

  • odpovídá ujednanému popisu a rozsahu, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

  • je vhodný k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

  • je poskytován s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k instalaci, a s uživatelskou podporou,

přičemž dodavatel odpovídá spotřebiteli za vlastnosti digitálního obsahu dle § 2389i odst. 2 OZ.

7.4 Spotřebitel může vytknout vadu, která se u digitálního obsahu projeví nebo vyskytne za trvání závazku. Jde-li o jednorázové plnění, může vytknout vadu, která se na digitálním obsahu projeví v době dvou let od zpřístupnění.

7.5 Peněžité částky, které má dodavatel z důvodu vadného plnění vydat spotřebiteli, vrátí dodavatel na vlastní náklady bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy spotřebitel uplatnil u dodavatele příslušné právo z vadného plnění. Použije přitom stejný způsob, jakým spotřebitel uhradil odměnu, ledaže spotřebitel výslovně svolí jinak a nevzniknou mu tím žádné náklady. 

VIII.

Reklamační řád

8.1 Pro zákazníky, kteří jsou spotřebiteli, platí dále tento reklamační řád: 

8.2 Dodavatel odpovídá za vady digitálního obsahu ve smyslu platných právních předpisů, zejména OZ, ve spojení s příslušnými ustanoveními zákona o ochraně spotřebitele a ostatních obecně závazných právních předpisů. V případě, že zakoupený digitální obsah obsahuje vady, je zákazník povinen uplatnit nároky z vad (reklamaci) bez zbytečného odkladu poté, co zjistí důvody pro uplatnění reklamace, resp. v den, v němž nebyl digitální obsah poskytnut v dohodnutém nebo běžném rozsahu, kvalitě, množství a termínu, a to zasláním e-mailové zprávy na e-mail uvedený v čl. I. odst. 1. 1 těchto podmínek, nebo písemnou reklamací formou poštovní zásilky na adresu sídla dodavatele.

8.3 Dodavatel po přezkoumání uplatněné reklamace rozhodne o způsobu vyřízení reklamace ve lhůtě 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Zákazník je povinen při vyřizování reklamace poskytnout dodavateli potřebnou součinnost. Ve lhůtě na vyřízení reklamace zašle dodavatel zákazníkovi formou e-mailu vyjádření k reklamaci a o způsobu odstranění vad reklamovaného digitálního obsahu.

8.4 V případě, že zákazník není spokojen se způsobem, kterým dodavatel vyřídil jeho reklamaci nebo se domnívá, že dodavatel porušil jeho práva, má právo obrátit se na dodavatele s žádostí o nápravu. V případě, že dojde mezi dodavatelem a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, Email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.

IX.

Uložení dat

9.1 Zakládání hlídaných dokumentů a dalších údajů a dat zákazníka dodavatelem je administrativní činností dodavatele, která může být zpoplatněna dle ceníku dodavatele.

9.2 Všechna data, která do Revize24 zákazník uloží, jsou pouze jeho a má k nim všechna práva a odpovědnost za jejich obsah. Dodavatel se zavazuje, že uložená data zákazníka nebude jakkoli využívat pro vlastní potřeby, sdělovat je třetím osobám ani s nimi jakkoli disponovat. Dodavatel neručí za správnost a platnost uložených dat zákazníka v Revize24. Je vždy věcí a odpovědností zákazníka, jaká data do Revize24 ukládá. Není rozhodující, zda data do Revize24 uloží přímo zákazník nebo v rámci administrativní činnosti dodavatel.

9.3 Dodavatel je oprávněn omezit přístup k Revize24 a uloženým datům v případě, že jakákoliv faktura vystavená zákazníkovi bude více jak 14 kalendářních dnů po splatnosti a obnovit jej až v po jejím uhrazení. Za toto omezení nemůže zákazník požadovat jakoukoli kompenzaci.

9.4 Dodavatel je oprávněn omezit nebo ukončit přístup do Revize24 a nenávratně odstranit veškerá uložená data a vytvořený účet zákazníka v případě:

  • zjištění pokusu o reverzní inženýrství nebo pokusu o zásah do zdrojových kódů ze strany zákazníka,

  • pokud zákazník používá Revize24 v rozporu s obecně závaznými právními předpisy, 

  • jakákoliv faktura vystavená dodavatelem zákazníkovi bude více jak 90 kalendářních dnů po splatnosti,

  • dojde k zániku smluvního vztahu mezi dodavatelem a zákazníkem, na základě kterého byl vytvořen zákaznický účet, a umožnění užívání Revize24,

  • zákazník se stane nekontaktním po dobu 90 kalendářních dnů

  • zákazník bude v úpadku, insolvenci nebo je na něj vyhlášen konkurz. 

9.5 Zákazník nemá nárok na jakoukoli náhradu nebo kompenzaci v souvislosti se zrušením zákaznického účtu smazáním uložených dat.

9.6 V případě ukončení smlouvy o užívání Revize24 nebo smlouvy o poskytování digitálního obsahu jsou data v podobě dokumentace, která byla zákazníkem vložena do Revize24 skrze jeho zákaznický účet (nejedná se o osobní údaje), uchovávána dodavatelem po dobu 10 let od ukončení smlouvy. 

X.

Platnost podmínek 

10.1 Tyto podmínky byly zveřejněny dne 1.1.2024  a nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1.2024.

10.2 Dodavatel je oprávněn měnit tyto podmínky z důvodu:

  • změny finanční nebo hospodářské politiky dodavatele, či změny v sortimentu nabízených produktů, která takovou změnu obchodních podmínek vyžádá

  • změny příslušných právních předpisů nebo 

  • z jiného, blíže nespecifikovaného, závažného důvodu.

10.3 Dodavatel je povinen zveřejnit aktuální znění obchodních podmínek na své webové stránce. V případě, kdy dodavatel jednostranně změní ustanovení podmínek, zavazuje se zveřejnit jejich aktuální znění na své webové stránce minimálně 15 dní před nabytím účinnosti nových podmínek. Zákazník podpisem smlouvy souhlasí s tím, aby dodavatel mohl jednostranně měnit obchodní podmínky. V případě, že zákazník s konkrétní změnou podmínek nesouhlasí, je oprávněn do 30 dnů ode dne zveřejnění nového znění podmínek písemně vypovědět smlouvu, a to ve výpovědní lhůtě 2 kalendářních měsíců počínající běžet od prvního dne měsíce následujícího po dni, kdy byla dodavateli doručena. Výpověď smlouvy je povinen zákazník zaslat písemně dodavateli buď prostřednictvím e-mailové zprávy na e-mail uvedený v čl. I. odst. 1.1 těchto podmínek nebo poštovní zásilkou na adresu sídla dodavatele. 

XI.

Závěrečná ustanovení

11.1 Je-li některé ustanovení podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost ostatních ustanovení. 

11.2 Příslušná smlouva včetně podmínek je archivována dodavatelem v elektronické podobě.

11.3 Smlouvu o užívání Revize24 a smlouvu o poskytování digitálního obsahu lze uzavřít pouze v českém jazyce.

11.4 Přílohami těchto podmínek je vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy pro spotřebitele, vzorové poučení o možnosti odstoupení od smlouvy pro spotřebitele a podmínky ochrany osobních údajů.